Follow on Bloglovin

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Pink Nation ღ

  
"On Wednesdays we wear pink" 
this is a quote from one of all time favourite movies
"Mean Girls"!
Well, in this post I combined my bohemian lace black pants
with a pink top & my skull ring clutch !
Do you like the result?
That was also my 2nd outfit for AXDW..
This week I have practise as a teacher all day everyday ...
And it's kind of crazy the feeling that 
these little monsters give you..
They come & hug me every morning and I couldn t feel more loved..
Hope you re having a great week too..
xoxo
Rallou

'Τις Τετάρτες φοράμε ροζ'
αυτη ειναι μια φραση απο τη διαχρονικα αγαπημενη ταινία
"Τα κακά κορίτσια"!
Σ αυτη τη δημοσιευση συνδύασα το μαυρο δαντελενιο μου παντελόνι
μ' ένα ροζ τοπάκι και το τσαντάκι μου με τα δαχτυλιδια-νεκροκεφαλές
Σας αρέσει το αποτέλεσμα
Αυτό ήταν επίσης κ το 2ο μου σύνολο για το ΑXDW ..
Αυτή την εβδομάδα έχω την πρακτική μου σα δασκάλα όλη μέρα καθημερινά..
Είναι λίγο τρελή η αίσθηση που σου δίνουν αυτά τα μικρά τερατάκια..
Έρχονται και μ΄αγκαλιάζουν κάθε πρωί
κ δεν θα μπορούσα να αισθάνομαι πιο πολύ αγάπη..
Ελπίζω να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα..
φιλιά
Ραλλού
 
Top: ZARA
Pants: Forever 21 (forever21.com)
Boots: H&M
Clutch: Sparkle Boutique
Necklace: Stradivarius


Follow us here!  ♡

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Add a comment♡:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW HERE!

Follow maryland